Content is the king, avagy készíts releváns tartalmat!

Készíts magas minőségű, releváns tartalmat weboldalad látogatóinak! A tartalommarketing a kommunikáció azon művészete, amelynek segítségével a látogatóink potenciális ügyfeleinkké vállhatnak.

A keresőoptimalizálás szempontjából a rendszeres, friss releváns tartalom nagyon fontos elem. Ha témába vágó tartalmat produkálsz, az nyilván tartalmazza a fontos kulcsszavaidat, akár többször is. Ezek erősítik az oldalad és meghatározzák a keresőkben való helyezéseidet.

cms-265127_1920

A keresőoptimalizálással kapcsolatos tényezőket elsősorban a webhely látogatóinak igényeit szem előtt tartva kell kialakítani. A webhely tartalmának céljai a látogatóért vannak elsősorban és nem a keresőért. A weboldal látogatói azok, akik a keresőmotorokat arra használják, hogy megtalálják a cég weboldalán bemutatott termékét, szolgáltatását. Kizárólag technikai trükkökre koncentrálva, nem biztos, hogy a kívánt eredményt lehet elérni.

Ahhoz, hogy átlépje a fogyasztók ingerküszöbét, a döntés folyamatában már másképpen kell jelen lennie egy adott cégnek vagy márkának. Ebben a folyamatban a minőségi tartalom hatalmas érték, ideje tehát úgy tekintenünk a tartalommarketingre, mint az értékesítés elengedhetetlen eszközére!

A tartalommarketing cikkek szakértelmükön, bőséges információtartalmukon keresztül győzik meg a potenciális vevőt.

80% - az üzleti döntéshozók 80%-a mondta azt egy kutatásban, hogy cikkeken keresztül preferálja az információszerzést, nem hirdetésekből.

A tartalommarketing tehát alapjaiban más, mint az a megközelítés, amely a honlapot értékesítési reklámszöveggel építi fel.

A Google minőségi honlaptervezésre vonatkozó instrukciói között már évek óta szerepel az egyedi és értékes tartalom.A megfelelő tartalom szolgáltatására hozzunk létre blogot!

Vissza