Mi jellemző egy jó web áruházra?

Mi jellemző egy jó web áruházra?

A vásárlók számára fontos hogy egy bolt kirakata jól nézzen ki, megfeleljen igényeinek, megnyerő legyen illetve hogy milyen a környezete.

Miért lenne ez másképp az interneten?

  1. A bolt kirakata

Nézzük, meg hogyan kell felépülnie egy hatékony web áruháznak. Sehol máshol nem olyan fontos, hogy tudják-e használni a weboldalt vagy sem, mint a web áruházaknál. Cél nagyon egyszerű minél többen vásároljanak minél több terméket.

Egy részletekben kidolgozott honlap nem csak szép, hanem pozitív érzelmeket vált ki az oldal látogatójában így már rögtön elérjük nála, hogy ne váltson rögtön egy másik oldalra, hanem itt böngésszen. Megbízhatóságot és profizmust sugall egy jól megtervezett, rendezett oldal így azt sugallja a látogató felé, hogy a vállalkozás is megbízható.

Egy web áruháznál az egyik legfontosabb elem a jó szerkezeti felépítés, hiszen fontos egy jó design, de nem ez az alapvető dolog. Fontos az oldalt jól megszerkeszteni: a szövegek tudatos elhelyezése, tördelése, a grafika illetve a bolt marketingje is. Ezek hivatottak szolgálni az értékesítést. Úgymond, ez a vállalkozás „kirakata”

Az online értékesítésnél, ügyfélszerzésnél ez alaptézis.

Megrendeléseinknél az arculattervezésre különös figyelmet fordítunk, mivel célunk az egyediség kialakítása mely mellett figyelembe vesszük az átláthatóságot, és hogy megfelelő legyen az elrendezés segítve a könnyű használhatóságot.

Vegyünk egy példát:

A vásárló az interneten egy terméket két oldalon megtalál azonos árfekvésen. Azt fogja választani mely neki szimpatikusabb. A "tetszés" ez esetben az arculat részletességében, a navigáció megbízhatóságában jelentkezik. Az arculat kialakításánál folyamatos részvételt biztosítunk, így az időközben felmerülő igényeit kölcsönös egyeztetések eredményeképpen véglegesítjük,

Így a minőségi végeredmény egyértelműen garantált.

2.A kínálat és a tartalom

Az online bolt akkor lehet sikeres, ha a kínálatot a vevők igényeinek megfelelően alakítjuk ki és folyamatosan frissítjük. Fontos hogy a termékkínálat mellett az információkat is frissítsük a weboldalon, pontos leírásokat készítsünk a termékekről. Egy átlátható, jó felbontású és szép képeket használható, részletes leírást tartalmazó oldalon a termék eladási esélyek jóval magasabbak. Érdemes létre hozni egy GY. I.K (Gyakran Ismételt Kérdések) oldalt ahol a vásárlók gyakran feltett kérdéseit gyűjtjük egy helyre így másik is választ kaphatnak kérdéseikre. Mint pl.: vásárlás menete, fizetés menete, szállítás menete.

Fontos hogy legyen az oldalon Vevőszolgálat „menüpont” ahol minden információt feltüntetünk, a vásárló számára ahol el tudja érni a vállalkozást ez is pozitívan fog hatni a vásárlóra, ha megadjuk a cég elérhetőségét. Esetleg a vevőszolgálati munkatársakról is rakhatunk ki képet, hogy még személyesebbé tegyük a honlapot és így a vásárló is közelebb érezheti magát a céghez.

3.A vásárlás

Vegyük figyelembe a honlap készítésekor, hogy egyszerű legyen az „út” a vásárlásig a vevőnek. Ezért célunk, hogy a web áruházainkban az egyszerűség elvét követve kereshessenek, az érdeklődök a navigációtól kezdve, a könnyed termékkiválasztáson

át, a vásárlás befejezéséig. A szükségtelen, terhelő lépések kihagyásával a vevői elégedettség nagymértékben javul. Már fél siker, ha a látogató a kosárba helyezte a megvásárolni kívánt terméket. Túl az emberi tényezőkön sok múlik a vásárlási folyamat egyszerűségén is. Örök vita, hogy az egy-, vagy többoldalas checkout folyamat hoz jobb konverziót. A lényeg, hogy a szükségesnél NE legyen bonyolultabb, s a lehető legkevesebb erőfeszítéssel jusson túl rajta a látogató. Csak azokat az adatokat kérdezzük meg, amikre a vásárláshoz, vagy a piackutatáshoz feltétlenül szükség van.

4.Az eszközrendszer

Milyen elemekből épül is fel egy webshop? Milyen funkciókat lehet kezelni és miket lehet elérni?

  • A lista tartalmazza nemcsak az elinduláshoz szükséges alapvető elvárásokat, hanem már a középtávú értékesítés elemeit is.
  • A programkódok és modulok, melyeket mi alkalmazunk jól kiforrott, egy évtizedes globális fejlesztések és marketing tapasztalatok eredménye.
  • Adminisztrációs felület
  • Termék adatok modul
  • Raktárkészlet modul
  • Automatikus vevőértesítés
  • Akciós termékek modul
  • Új termékek modul
  • Népszerű termékek modul
  • Termékajánlás modul
  • Kereső modulok
  • Hatékony navigációs modulok
  • Intelligens kosár modul
  • Termékvéleményezés
  • Biztonsági modulok
  • Intelligens rendelés modul
  • Párhuzamos kategorizálás
  • Felhasználói fiók modulok
  • Szállítási díjak modul
  • Google integrációs modulok
  • Marketing modulok
  • Keresőoptimalizálás SEO modulok
  • Kapcsolati modulok
  • Adminisztrációs statisztikák
  • Bizalomnövelő elemek
  • Számlázó modul
  • Ajándéktipp modul
  • Kapcsolódó termékek modul
  • Vásárlói csoportok modul
  • Nyelvi modulok
  • Bankkártyás fizetés
  • PayPal fizetés
  • Raktárkezelő
  • Excel importálás, exportálás
  • Hűségpont rendszer modul
  • Hasonló termékek modul
  • Sávos árképzés modul
  • Hírlevél modul
  • Komplex hírlevél rendszer
  • Későbbi megrendelés
  • Mennyiségi árkedvezmények
  • Elküldöm ismerősömnek
  • Termék összehasonlító modul
  • Kedvenc termékek modul

5.A vásárló

"Egy webáruház látogatók nélkül annyit tesz, mintha a puszta közepén bekötő út nélkül építettük volna fel boltunkat."

 

Ez az a terület ahol elválik látogatóból lesz-e vásárló és vásárlóból lesz-e törzsvásárló?

Folyamatos munka kell, hogy egy honlap színvonalát fenntartsuk nem elég egyszer tökéletesre megcsinálni, hiszen látogatókhoz fontos a nagy nézettség is hiszen a látogatókból lesznek a vásárlók.

 

Vissza