Blog

A landing oldal tesztek csapdája

  A legtöbben azt hiszik, hogy egy landing oldal eredményessége azon áll, hogy: milyen színű az űrlap gombja?,jobb illetve bal oldalon legyen az űrlap, milyen...

Tovább

Linképítés

A Google keresője több főbb szempont szerint rangsorolja és teszi sorrendbe a találati oldalait, az egyik ilyen szempont pedig, hogy az adott oldalra hány...

Tovább

A landing oldalon dől el a konverzió

A landing page(=fogadó oldal) amelyre a weboldal látogatója érkezik az online hirdetésünkre való kattintás után. Mivel az olvasó ezzel találkozik először, ezért nagyon fontos...

Tovább

Miért érdemes cégednek megjelenni Facebook-on?

A közösségi média előnyeinek kihasználása manapság elengedhetetlen a cégek részére. A Facebook kommunikáció...

Tovább

Content is the king, avagy készíts releváns tartalmat!

Készíts magas minőségű, releváns tartalmat weboldalad látogatóinak! A tartalommarketing a kommunikáció azon művészete, amelynek segítségével a látogatóink potenciális ügyfeleinkké vállhatnak. A...

Tovább

Mi jellemző egy jó web áruházra?

Mi jellemző egy jó web áruházra? A vásárlók számára fontos hogy egy bolt kirakata jól nézzen ki, megfeleljen igényeinek, megnyerő legyen...

Tovább

Hogyan keresnek az internetezők?

A legoptimálisabb keresőszavak kiválasztásához mindenképpen tisztában kell lennünk azzal, hogy a felhasználók milyen módszerekkel próbálják megtalálni,...

Tovább

Google Büntetés

Over Optimalization Penalty -  Túloptimalizáltsági büntetésnek fordíthatnánk ezt a kifejezést, amelyet a Google olyan oldalakra szab ki, amelyeknek üzemeltetői vélhetően különböző, a kereső által „etikátlannak”...

Tovább